Στο πλαίσιο του μαθήματος “Εφαρμογές Πληροφορικής στην Τεχνολογία Τροφίμων”, πραγματοποιήθηκε μια εθελοντική δραστηριότητα αξιολόγησης της ιστοσελίδας της εταιρείας Nespresso, σε συνεργασία με το τμήμα e-commerce της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, δημιουργήθηκαν 4 ομάδες φοιτητών (σύνολο 16 φοιτητές) οι οποίοι πραγματοποίησαν αξιολόγηση της λειτουργικότητας του τμήματος e-shop της ιστοσελίδας αλλά και του τρόπου καταγραφής των διατροφικών στοιχείων των προϊόντων. Για την αξιολόγηση, χρησιμοποιήθηκε μια τυποποιημένη διαδικασία και κάθε ομάδα ασχολήθηκε με την αξιολόγηση 3 σεναρίων χρήσης από επιλεγμένο κοινό. Παράλληλα, η ομάδα e-commerce της Nespresso έδειξε στους φοιτητές καλές πρακτικές σχεδιασμού σελίδων, σεναρίων και πρωτοτύπων που χρησιμοποιούν στην εργασία τους. Τα αποτελέσματα των αξιολογήσεων των ομάδων μαζί με τις δικές τους προτάσεις για βελτιώσεις παρουσιάστηκαν σε εκδήλωση την Πέμπτη 29 Μαΐου παρουσία του τμήματος e-commerce της εταιρείας Nespresso. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις με το τμήμα e-commerce σχετικά με τα ευρήματα της αξιολόγησης, τον τρόπο καταμερισμού της εργασίας σε ένα τμήμα e-commerce και τις προτεινόμενες βελτιώσεις ως προς τη λειτουργικότητα και τις διατροφικές πληροφορίες που αναγράφονται. Τέλος, στην ομάδα με την καλύτερη παρουσίαση απονεμήθηκαν βραβεία και σε όλους τους συμμετέχοντες αναμνηστικά δώρα.

Επισυναπτόμενα:

Αρχείο
Περιγραφή